Europa ne-a făcut o concesie în 1996 acceptând o variantă de autostradă avantajoasă pentru România, dar noi ne-am culcat pe o ureche timp de 10 ani. Pe ruta Bucureşti-Nădlac nu s-a prea lucrat, ci s-au făcut doar afaceri cu terenuri şi lobby politic pentru a lungi traseul prin Banat. Mai mult, am pornit o a doua autostradă-fantomă în Ardeal, fără bani sau legătură cu rutele europene. S-ar putea să vină nota de plată de la Bruxelles pentru acest comportament iresponsabil.
Dată: 22 aug. 2005
Autor(i): Sorin Ionita
Afiliere: Societatea Academica din Romania (SAR)
Tip lucrare: Analiza de politici publice, Policy Brief
Keywords: infrastructura, transport
Download Paper ›
Autor(i): Sorin Ionita
Afiliere: Societatea Academica din Romania (SAR)
Tip lucrare: Analiza de politici publice, Policy Brief
Keywords: infrastructura, transport
Download Paper ›